.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دست‌نشان: پيروز دربي شمال كشور هستيم

سرمربي تيم صنعت ساري در آستانه دربي مازندران در برابر نساجي قائمشهر گفت: با حمايت تماشاگران مي‌توانيم پيروز ميدان باشيم.

نادر دست‌نشان افزود: هر دو تيم صنعت و نساجي متعلق به مردم مازندران است و يقينا هر دو تيم براي انجام بازي زيبا و تماشاگرپسند راهي ميدان مي‌شوند.
وي تصريح كرد: در بازي رفت در مقابل نساجي بازي حين شايستگي بازيكنان صنعت، نتيجه ديدار را واگذار كرده بوديم و به‌طور حتم اگر بازيكنان توانايي و قدرت خود را در زمين به نمايش بگذارند با حمايت تماشاگران پيروز مي‌شويم.
سرمربي تيم صنعت ساري خطاب به هواداران تيمش گفت: هر دو تيم صنعت و نساجي براي مازندران است و تماشاگران و هواداران صنعت ساري نبايد به بازيكنان و كادر فني تيم مقابل توهين كنند و فقط تيم و بازيكنان تيم خود را تشويق كنند.‌
دست‌نشان درباره شكست سنگين تيمش در بازي هفته گذشته در مقابل گسترش فولاد تبريز تصريح كرد: در آن مسابقه اگر اشتباهات برخي از بازيكنانم در مسابقه نبود به‌راحتي مي‌توانستيم حداكثر امتياز را كسب كنيم.
وي افزود: بازي دربي هميشه شرايط خاص خود را دارد و همانطور كه گفتم بايد در برابر نساجي پيروز ميدان باشيم.
دست‌نشان درباره حريفش نساجي گفت: با اينكه در حال حاضر به‌عنوان سرمربي با تيم صنعت همكاري مي‌كنم از بهترين روزها و زندگي خودم را با پيراهن نساجي بازي كردم و همچنين چند سال هم هدايت اين تيم را بر عهده داشتم و با اين تيم به افتخارات زيادي دست يافتم.
سرمربي صنعت ساري افزود: در حال حاضر فوتبال حرفه‌اي شده و بر اساس قرارداد و وظيفه‌اي كه در قبال هدايت تيم صنعت دارم بايد در حال حاضر به اين تيم خدمت كنم و مطمئنا با حمايت همه‌جانبه مسئولان باشگاه و هواداران به هدفمان مي‌رسيم.
وي درباره ميزان آمادگي بازيكنانش در اين بازي گفت: پس از شكست غيرمنتظره در برابر گسترش فولاد تبريز سعي كرديم كه انگيزه و روحيه را به تيم دوباره برگردانيم و تا حدودي در اين زمينه با كمك همكاران موفق عمل كرديم و تمام بازيكنان با تمرينات خوبي كه سپري كردند آماده مسابقه با نساجي هستند.
‌سرمربي صنعت ساري افزود: در اين بازي به غير از مرتضي ملك خيلي كه به ‌علت داشتن سه كارت زرد نمي‌تواند تيم ما را همراهي كند بقيه بازيكنان براي اين ديدار آماده هستند.
‌دست‌نشان در پايان گفت: در بازي با نساجي به تشويق تماشاگران براي پيروزي نياز داريم تا با حمايت آنان سه امتياز بازي را به دست آوريم و شكست دور رفت را به نوعي جبران كنيم.
به گزارش فارس، تيم صنعت ساري از هفته بيست و يكم مسابقات فوتبال ليگ دسته يك باشگاه‌هاي كشور عصر پنجشنبه بيست و ششم اسفند از ساعت 14 و 30 دقيقه در ورزشگاه 15 هزار نفري شهداي ساري ميزبان ديگر تيم مازندراني نساجي قائمشهر است.
صنعت ساري هم اكنون با يك بازي كمتر نسبت به ديگر تيم‌ها با 24 امتياز در رده هشتم جدول در گروه دوم اين مسابقات جاي دارد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.